Správné vystupování
Zákazník je ten, kdo by měl být našim pánem, protože u nás utrácí peníze, které potřebujeme k tomu, aby naše firma mohla prosperovat a stále se jí dařilo. Proto je výhodné, když s ním umíme správně komunikovat. Základem je mít na webu a dalších místech kontakty, aby se s námi mohl kdokoliv spojit. První možností bývá email, protože na něj nám může klient kdykoliv napsat a my odpovíme až budeme mít čas.
Druhou variantou je mobilní telefon, který má výhodu v tom, že se můžeme s daným člověkem rovnou domluvit, i když je od nás stovky kilometrů. Právě telefonováním se budeme nyní zabývat. Je vhodné dbát na správnou komunikaci, protože když bude zákazník spokojený, tak je to jedině dobře. I když zrovna nemáme dobrou náladu, tak je potřeba osobě na druhé straně se věnovat a mít příjemné vystupování. Buďte upřímní a sdělujte reálné termíny, protože lhát se rozhodně nevyplácí.
Nákup telefonního čísla
Když máme firmu, tak je potřeba mít číslo, na které nám budou moci volat lidé v případě nějakých dotazů. Získání obyčejného čísla není nic moc, protože nikdo si jej jen tak nezapamatuje a při opisování se musíme soustředit, abychom se nespletli. Když jej uslyšíme jednou v rádiu, tak si jej nestihneme opsat a většinou bychom si jej ani nezapamatovali. Proto je výhodné zakoupit si speciální tvar čísla, kde je nějaká kombinace čísel a podobně, což je mnohem přijatelnější.
Na výběr jich je mnoho, takže je na nás, kolik jsme ochotni do něj investovat. Můžeme jít střední cestou a zvolit zlatá čísla 50 – 100 000 Kč. Zde už se dá vybrat opravdu hezký tvar čísla. Tohle číslo můžete používat po celou dobu působení firmy, a proto je to dlouhodobá investice, která rozhodně není zbytečná. Navíc můžete vybírat z různých operátorů, což už je všechno na Vás. Kromě toho společnost prodává také VIP SPZ.