Pokud si někdo dá tu práci a vynaloží peníze, aby si pořídil svoji vlastní internetovou stránku, mělo by se mu za to dostat odpovídající pozornosti ze strany publika. To znamená, že by měli uživatelé internetu jeho stránku nalézt, prostudovat si to, co je na ní zveřejněno, a pak se z toho třeba poučit, nebo si něco objednat, nebo jinak využít to, co je jim touto formou předestíráno.
Ovšem je spíše pravidlem než výjimkou, že tomu tak nebývá. Že taková stránka sice existuje, ovšem zájem o ni není neutuchající, ale je spíše zanedbatelný. Pokud je vůbec nějaký.
Důvodů pro tuto skutečnost by mohlo být pochopitelně povícero, hlavní však bývá to, že taková stránka v něčem nevyhovuje internetovým vyhledavačům. Tedy tomu, co pomáhá uživatelům internetu nalézt to, co by tito rádi na internetu objevili.
Takový vyhledavač po zadání klíčového slova najde přemnoho odkazů, kde o tom žádaném lze něco nalézt. Najde je, seřadí podle svých kritérií a představí hledajícímu. Ten otevře několik prvních z oněch odkazů, dozví se, co potřeboval, a dál už nehledá. Takže stránky, které se v seznamu vyhledavače nalézají na nějakém vzdáleném místě, nemohou doufat v to, že by se na ně všichni hrnuli jako o závod. To je výsadou právě jen těch, které jsou na nejvyšších příčkách.
A jak by se mohla nějaká ta stránka, jejíž majitel je nespokojen s nízkou sledovaností, na ona vytoužená přední místa dostat? Jedině s pomocí optimalizace webů Seolight. Což je soubor kroků, které učiní z takové internetové stránky-Popelky učiněnou všemi obletovanou královnu.
Když tu odborníci zajistí kontrolu dotyčného webu a odstranění nedostatků z tohoto, když naleznou nejvhodnější možná klíčová slova, zajistí linkbuilding i copywriting a provozují náležitou propagační kampaň, vydá se ona stránka, postupně více a více vyhovující internetovým vyhledavačům, vzhůru. Vstříc pozicím, kde si jí nebude možno nevšimnout.
A pak už bude radost sledovat, jak je tato více a více sledována. Oč jde u takové stránky především.